Tags

, , , , , , , ,

Har tillbringat en stor del av helgen framför datorn, trots det vackra vädret. Kör en repetitionskurs i HTML och CSS. Roligt, men så gillar jag ju att sitta och pickla vid datorn. Avslutningsvis bygger man en hemsida från scratch och det är det jag gör nu. Tror nog att jag är klar med kursen om ca 1,5 – 2 h. Men det får bli en annan dag, nu är jag för trött, sitter och gäspar stup i kvarten.

Men jag har inte suttit inne hela den härliga dagen idag. Jag har varit ute och klippt äppelträdet. Den här gången klippte jag bort MASSOR. Blev inspirerad av Bertil och Tuas stenhårda gallring i trädgården. Nu jäklar kan man nästan kasta en hatt genom trädet. Ni vet väl att man ska kunna göra det. Klarar man det, att hatten glider igenom utan att fastna, då och endast då har man klippt bort tillräckligt många grenar! 😉

Hade! 😀

