Tags

, , , , ,

Det här är den totala framtida blåbärsskörden för året! Hallon blir det lite mer av.Amerikanska blåbärHallonen är mogna

Bigarråträdet drösar av frukt som smakar himmelskt just nu. Om en eller ett par dagar kommer trädet att vara soprent, och sedan är småjåglarna mätta ett tag framöver. 🙂 Och plommon får vi också, det upptäckte jag idag. Surprise!!!
Söta bigarråerPlommon

Några färgklickar finns i trädgården. Rosenspirea och liten blåklocka, var nu den lilla blåklockan kommer ifrån? Det har jag aldrig haft förut. Kan det ha varit den stora blåklockan det har kommit ifrån, tro, för så’n har jag sitter i närheten?
RosenspireaLiten blåklocka

Blåregnet har överlevt i skuggan bakom den undanflyttade lekstugan. Det är jag jätteglad för. Och så ett foto på den ena av mina älskade japanska blodlönnar.
BlåregnJapansk blodlönn

Resten av trädgården ser ut som SKRUTT!!! 😦

