Tags

, , ,

Idag hade vi M&P på besök. Tänk att det faktiskt gick att göra det lite mysigt på altanen, mitt i all byggkaos.
Nya uterummetVi spelade vist (det gör vi jämt) och det blev Grand Slam för The Ladies. Vi vann båda spelomgångarna! Woooohooooooo! Är vi bäst eller är vi BÄST!!!?? Svaret är: Helt klart BÄST!! 😉 Det blev tidig hemgång för Karlssons, de stackarna har ju inte börjat sin semester ännu. Vi lider med dem, men that’s life.

Igelkottarnas återkomst
När jag sedan spankulerade runt i trädgården vid 22-snåret såg jag en…….gissa vad…. en IGELKOTTE?Igelkotte Herregud, jag tror inte jag har sett en igelkott sedan vi flyttade hit och det var sommaren 1999. Den var väldigt skygg så jag hann bara få oskarpa bilder av den, synd. Men åhhh, så mysigt, hoppas han/hon är/blir bofast här hos oss och bildar familj så att vi får några småkottar att “umgås” med.

Det skulle vara kul…

